نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

شرکت لوله بازکنی نوین برای حل این مشکل تمامی هزینه های تبلیغات بنری و برچسب را صرف طراحی و توسعه وب سایت می کند. این کار باعث می شود تا هر موقع که دچار مشکل گرفتگی آشپزخانه یا توالت شدید تلفن همراه خود را بردارید و کلمه ی لوله بازکنی تهران را در گوگل سرچ کنید.

خدمات چاه بازکنی شبانه روزی چاه بازکنی تضمینی + پشتیبانی چند ماهه رایگان. چاه بازکنی فوری در سریع ترین زمان ممکن و با نازلترین قیمت ارائه می شود.در همه ساعات شبانه روز ، تیم لوله بازکنی نوین لوله مشغول فعالیت بوده و تعطیلی ندارند.چاه بازکنی با پمپ تراکم هوا و قوی ترین دستگاه های لوله بازکن

گرفتگی فاضلاب آشپزخانه از پیچیده ترین موضوع لوله بازکنی تهران می باشد که به صورت های مختلف اتفاق می افتد.برخی اوقات آب از پشت ماشین لباس شویی بیرون می زند و در مواقعی هنگامی که از سینک ظرفشویی استفاده می کنید آب از کف آشپزخانه بالا می آید. لوله بازکنی تهران در بعضی از خانه ها وقتی که طبقه دوم آب را باز می کند همزمان آب مصرفی از کفشور آشپزخانه طبقه ی پایین بالا می آید.

گرفتگی لوله دلایل مختلفی می تواند داشته باشد که از جمله آن ها: گرفتگی لوله آشپزخانه یا سینک است که به خاطر تیکه های غذا، چربی، موهای زائد و پسماند غذا مسدود می شود.که تشخیص این مورد آسان می باشد زمانی که شما آب را باز می کنید، از دیوار یا زیر سینک آب به بیرون بریزد یا بالا بزند مطمئنا با گرفتگی لوله مواجه شدید.

اگر با این روش مشکل انسداد حل نشد. معمولا تلمبه دستی در هر خانه پیدا می شود این روش دوم می باشد که می توانید استفاده کنید . برای کار با این وسیله ابتدا سینک را پر از آب کنید، تلمبه را در خروجی آب بگذارید و چند بار فشار بدید و به بالا بکشید. اگه گرفتگی لوله سطحی باشد یعنی با مو یا چربی مسدود شود این روش جواب می دهد.

این نوع دستگاه همان طور که از اسمش پیداست از نیروی مکش استفاده می کند. وقتی که اجسام سخت مانند سویچ طلا گوشی موبایل یا شی دیگری داخل چاه فاصلاب بیفتد مطمئنا باعث گرفتگی چاه می شوداین دستگاه یک لوله ی مکش دارد که به دهانه چاه وصل می شود .هنگامی که دستگاه را روشن می کنیم همانند جارو برقی تمامی اجسام را به مخزن خود می کشد و تمامی گرفتگی ها را رفع می کند. میتوان برای رسوب زدایی لوله ها نیز استفاده کرد.

نصب کاسه توالت ایرانی برای ساختمان هایی که نوساز هستند ، نسبت به تعویض آن کار آسان تری می باشد. انجام کار به گونه ای می باشد که ابتدا لوله کشی زیر سرویس را انجام می دهیم و بعد از قیر گونی و ایزوگام اقدام به نصب آن می کنیم.

بعد از تهیه ی این ابزار ها ابتدا از مشتری می خواهیم علت تعویض کاسه توالت را به ما بیان کند در برخی موارد می بینیم که سنگ توالت و قیر گونی سرویس بهداشتی آسیبی ندیده است. اما لوله های فاضلاب آن پوسیده است در این مواقع از طبقه ی پایین نیز می توان بدون تخریب کاسه توالت نسبت به تعویض لوله های فاضلاب اقدام کرد و این کار هزینه ی اضافی را نیز در بر نمی گیرد.

چیزی که در این میان مهم است، ارزیابی عملکرد هر لوله بازکنی غرب تهران در نوین لوله توسط سیستم رضایت سنجی آن می باشد . که به شدت با هر گونه مورد مشکوک، برخورد می شود و تنها افرادی که صلاحیت های لازم جهت همکاری داشته باشند به عنوان سرویسکار در این شرکت کار می کنند.

استفاده از محلول های شیمیایی برای لوله های پلیکا هر ۲ ماه یکبار، طرز استفاده از محلول ها در شب مقداری از اسید لوله بازکنی در غرب تهران را داخل فاضلاب بریزید. و تا صبح آب را باز نکنید.



:: بازدید از این مطلب : 262
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

در این روش شما نام خود به همراه نام مادرتان را ارسال می کنید و بررسی صورت می گیرد و جواب سرکتاب انلاین برای شما ارسال می شود. در سر کتاب انلاین با دقت طالع ابجدی شما مورد بررسی قرار می گیرد. همچنین می توان از سرکتاب انلاین با قران استفاده کرد. در سرکتاب انلاین با قران دیگر نیازی به نام طرفین نیست.

در سر کتاب طالع ابجدی بعد از بدست اوردن طالع باید طبع شخص را بدست اورید. طبایع بر ۴ نوع است بادی خاکی ابی و اتشی. سرکتاب برای بدست اوردن طبع اشخاص باید نام شخص را به ابجد کبیر بدست اورید و ۴ تا ۴ تا طرح کنید سرکتاب حاصل هر چه بود طبع شخص است و عددی است بین ۱ تا ۴

سرکتاب ابجد و سرکتاب با قران دو روش مرسوم جهت انجام این امر است. روش سر کتاب ابجد به وسیله حروف ابجد صورت می گیرد و اطلاعات زیادی راجع به طالع شخص بدست می دهد و دقیق ترین روش همین روش می باشد.

بعذ از نمازهای واجب در همان حال که نشسته اید ابتدا چند مرتبه صلوات بفرستید دعای محبت سپس نیت جلب محبت شخص مورد نظرتان را کرده و این دعا را ۱۱ مرتبه بخوانید. دعای محبت از راه دور زمانی کاربرد دارد که شما از معشوقتان دور هستید دعای محبت و به او دسترسی ندارید و بدین طریق او را به سمت خود جلب می کنید

زبان بند قطعا می تواند تاثیرات فوق العاده ای برای شما داشته باشد به شرط انکه با اعمال و رفتار خود سبب نشوید که کسی به خود اجازه دهد در مورد شما بد بگوید. دعای زبان بند شوهر,دعای زبان بند قوی از راه دور,دعای زبان بند صم بکم عمی,دعای زبان بند قوی برای شوهر و دیگر ادعیه بستن زبان که ذکر شد می تواند شما را در رسیدن به مقصود یاری نماید. با توکل بر خدا و اصلاح اشتباهات و به کمک این ادعیه مجرب به بهترین نتیجه خواهید رسید.

مجموع دعای بخت گشایی قوی, دعای بخت گشایی سریع بهجت و ایاتی که اورده شد به جهت دعای بخت گشایی تضمینی و ازدواج از جانب بزرگان و معصومین توصیه شده است و انجام این دستورات می تواند در کنار اقدامات عملی مفید باشد. صرفا یک جا نشستن و دعای گشایش بخت خواندن دردی را دوا نخواهد کرد و باید از اسباب و وسایلی که خداوند در اختیار انسان قرار داده کمک گرفت. ازجمله این اسباب و وسایل اقوام و اشنایان هستند که می توانند زمینه ازدواج شما را فراهم و ازدواج شما را تسهیل نمایند که این کار بسیار توصیه شده و ثواب بزرگی نیز دارد.



:: بازدید از این مطلب : 247
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

 

خرید بلیط تهران قشم آس چارتر

جزیره قشم بخشی از استان هرمزگان و با مساحت 1491 کیلومتر مربع بزرگترین جزیره خلیج فارس است. این جزیره بکر علاوه برداشتن جاذبه‌های گردشگری فراوان، با مراکز خرید پرتردد خود بسیاری از گردشگران را جذب خود می ‌کند. به دلیل وجود بنادر تجاری و مهم قشم، اجناس برند و اصل در مراکز خرید این جزیره با قیمتی بسیار مناسب عرضه می ‌شوند. از این رو قشم یکی از اصلی ‌ترین مقاصد گردشگری جنوب ایران، فرودگاه قشم یکی از پرترددترین فرودگاه های کشور و بليط هواپيما قشم به خصوص خرید بلیط هواپیما تهران قشم به دلیل فاصله بسیار زیاد این دو منطقه با یکدیگر از جمله محبوب‌ ترین و پرفروش ترین بلیط های هواپیما در پروازهای داخلی به شمار می ‌روند. به دلیل اینکه در فصول و مناسبت‌های خاصی از سال بلیط هواپیما قشم به سختی یافت می‌ شود بهترین راه خرید اینترنتی بلیط هواپیما قشم و یا خرید بلیط چارتر لحظه آخری تهران به بندرعباس است



:: بازدید از این مطلب : 237
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

مشهد که از لحاظ وسعت دومین شهر ایران است، در استان خراسان رضوی قرار گرفته است. مشهد همچنین بعد از مکه عنوان دومین شهر زیارتی دنیا را از آن خود کرده است و هر ساله میزبان میلیون‌ها زائر نه تنها از ایران بلکه از دیگر کشورهای مسلمان دنیا می ‌باشد. بارگاه امام هشتم شیعیان حضرت رضا در این شهر واقع شده است. به غیر از وجود حرم رضوی، زعفران عامل دیگری است که مشهد به خاطر آن معروف شده است. زعفران مشهد از شهرت خاصی برخوردار است. مشهد دارای مهمانسراها و هتل‌های فراوانی است. این شهر در هیچ کدام از فصول سال خلوت نیست، اما می ‌توان گفت شلوغ‌ ترین زمان در مشهد تابستان محسوب می ‌شود. مشهد با برخورداری از مجموعه ای از آثار و جاذبه‌های گردشگری تاریخی و طبیعی در کنار حرم رضوی به عنوان یکی از مقاصد برتر گردشگری در کشور در تمامی فصول شناخته می‌ شود. دربین روش‌های موجود برای سفر به مشهد، سفر هوایی از محبوبیت خاصی برخوردار است. عموماً هواپیما در صدر انتخاب‌های زائران مشهد قرار دارد. تمامی شرکت‌های هواپیمایی مشهد را به عنوان یکی از برترین مقاصد خود شمرده و اکثریت آن‌ها بلیط مشهد را در تمامی کلاس‌های پروازی ارائه می ‌دهند. نرخ بلیط هواپیما تهران مشهد عموماً متغیر است، اما می ‌توان گفت بر اساس فصل بلیط پروازهای چارتر با نرخ کمتری به مسافران فروخته می ‌شوند. در مسیرهای هوایی که به مشهد منتهی می ‌شوند غالباً بهترین هواپیماها دیده می‌ شوند. مشهد از یک فرودگاه بسیار پیشرفته به نام فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد برخوردار است که از جمله شلوغ‌ترین فرودگاه‌های کشور شناخته می ‌شود. خرید بلیط هواپیما تهران مشهد را میتوانید از سایت ما تهیه نمایید

 

 

 


:: بازدید از این مطلب : 228
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

از جمله سایت های پیش بینی فوتبال فارسی که در بین کاربران ایرانی بسیار معروف هستند می توان به سایت های ، پیش بینی فوتبال manotobet ( منوتوبت) ، ای نود ، دونیمه ، تک اسکور ، Bet90 ، پارس نود ، تاینی بت و… اشاره کرد. ایران بت پرس با بررسی های فراوان و سنجش اعتبار سایت های مختلف ، لیستی از برترین سایت های ایران به منظور معرفی به کاربران پیش بینی فوبتال تهیه کرد است که در این لیست می توان ، اردس های بدون فیلتر سایت های معتبر شرط بندی به همراه لینک شبکه های اجتماعی آنها را پیدا کرد.



:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

در مسیر هوایی تهران به مشهد پروازهای زیادی با قیمت‌های متفاوت وجود دارد، پرواز های اکونومی که معمولا قیمت مصوب دارند و ارزان تر اند، بلیط‌های چارتری و بلیط ‌های لحظه آخری و پروازهای بیزینس کلاس که امکانات و خدمات بیشتری داشته و هزینه بالاتری دارند. طبق جدول نرخی که انجمن شرکت‌های هواپیمایی ایران در آذرماه 1400 تعیین کرده‌اند، البته این قیمت برای پروازهای اکونومی است و شامل پروازهای بیزینس کلاس نمی ‌شود و همچنین امکان تغییر در این برنامه وجود دارد بنابراین برای اطلاع دقیق از قیمت بلیط هواپیما تهران به مشهد باید زمان حرکت خود را در سایت وارد کرده و قیمت دقیق بلیط‌ها را بررسی و مقایسه کنید. قیمت بلیط هواپیما تهران مشهد برای کودکان معمولا نیم بها محاسبه می‌ شود.



:: بازدید از این مطلب : 213
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 13 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

تزریق ژل های موقت به دلیل عوارض کمتر نسبت به ژل های دائمی محبوبیت بیشتری پیدا کرده است. این به طور کلی به طور موقت انجام می شود.
اما مدت زمان ماندگاری آن به عوامل مختلفی بستگی دارد:

ترکیبات به کار رفته در ژل در ماندگاری آن موثر خواهد بود. بنابراین هر چه ژل ها با مواد طبیعی بیشتری ساخته شوند، دوام کمتری دارند. با این حال، ژل های ساخته شده از مواد شیمیایی و مصنوعی ماندگاری طولانی تری دارند.
کیفیت برند ژل تزریقی عامل اصلی ماندگاری ژل گونه است. هر چه کیفیت بالاتر باشد، ماندگاری بالاتری دارد.
مراقبت های بعد از تزریق ژل توسط فرد عامل بسیار مهمی در ماندگاری ژل می باشد.
مقدار ژل تزریق شده با ماندگاری آن ارتباط مستقیم دارد. هر چه مقدار ژل تزریق شده بیشتر باشد، ماندگاری آن بیشتر خواهد بود.
نوع پوست و شرایط سیستم ایمنی یکی دیگر از عوامل مهم در ماندگاری ژل است. هر چه سیستم ایمنی بدن بالاتر باشد، ماندگاری ژل کوتاه‌تر خواهد بود.
حرکات صورت که باعث افزایش جذب ژل تزریق شده می شود.
میزان فشار وارد شده به این ناحیه
اما به طور کلی ماندگاری شکل گیری گونه مانند بوتاکس لب حدود 12 تا 18 ماه است. البته برای افزایش و تثبیت این زمان می توانید بعد از این مدت دوباره ژل را روی گونه تزریق کنید تا پس از چند دوره تزریق، گونه به حالت خود عادت کند و فرم خود را حفظ کند.

چند سی سی برای تزریق ژل گونه کافی است؟

افرادی که به دنبال تزریق ژل طبیعی گونه هستند باید به حجم ژل تزریق شده توجه کنند. اگر مقدار ژل کمتر از حد انتظار بیمار باشد، نتیجه مطلوب ظاهر نمی شود. از طرفی اگر مقدار ژل بیشتر از حجم مورد نیاز باشد حالت غیر طبیعی برای گونه ایجاد می شود که چندان مطلوب نیست. میزان تزریق ژل گونه در افراد مختلف متفاوت است و با توجه به حالات چهره افراد متفاوت است. در هر صورت به طور متوسط ​​2 تا 6 سی سی ژل برای حجم دادن و برجسته شدن هر دو گونه کافی است. برای اطلاع از میزان ژل مورد نظر خود باید با متخصص خود در این زمینه مشورت کنید. او مقدار دقیق ژل مورد نیاز را تعیین کرده و پس از انجام بررسی های لازم و انتظارات شما را به شما اطلاع می دهد.

قیمت تزریق ژل قفسه سینه 1401
استفاده از ژل برای رفع آسیب و افتادگی پوست یکی از ارزان ترین و کم خطرترین عمل های زیبایی است. از آنجا که این یک نوع عمل زیبایی محسوب می شود، بیمه هزینه های آن را پوشش نمی دهد. اما هزینه آن نسبت به سایر روش ها و جراحی بسیار کمتر است. بهترین ژل برای تزریق گونه مطمئنا قیمت متفاوتی نسبت به سایر ژل ها خواهد داشت.
هزینه کل این روش

بسته به حجم تزریق (بسته به فرم صورت فرد و شرایطی که می خواهد، برای هر فرد مقدار متفاوتی از ژل استفاده می شود. بدیهی است که هر چه مقدار ژل تزریق شده بیشتر باشد، هزینه نهایی نیز بیشتر می شود).
میزان حجم کار
برند ژل و کیفیت آن (مارک های مختلف ژل هایی که برای تزریق استفاده می شوند کیفیت و ویژگی های متفاوتی دارند. بنابراین قیمت آنها متفاوت است. بسته به اینکه از چه نوع ژلی برای تزریق استفاده می شود هزینه نهایی نیز متفاوت است. می باشد).
متقاضی ‌ فرم ایده آل
تجربه پزشک (پزشکان با تجربه و تخصص بیشتر در جراحی زیبایی معمولاً دستمزد بیشتری برای جراحی دریافت می کنند. عملکرد پزشک نیز تأثیر بسزایی در کیفیت تزریق ژل (ژل گونه، ژل یا پرکننده بینی) دارد.
مقدار ژل
سن افراد
ناحیه و فرم تزریق (نواحی مختلف صورت و بدن از نظر سختی تزریق متفاوت است، بنابراین در هزینه نهایی تأثیر خواهد گذاشت).
میزان آسیب موجود و تعداد جلسات مورد نیاز برای نتیجه گیری نهایی متفاوت بوده و بسته به صلاحدید پزشک از فردی به فرد دیگر متفاوت خواهد بود.
شهر و محله شما نیز می تواند در هزینه ها تفاوت ایجاد کند. اما با قطعیت می توان گفت که این روش یکی از کم خطرترین و کم هزینه ترین روش های زیبایی است.
پرسش و پاسخ در مورد تزریق ژل گونه:
آیا تزریق ژل بی خطر است؟
ژل های مورد استفاده در این روش معمولا از ترکیباتی ساخته می شوند که به طور طبیعی در بدن وجود دارند و با بدن سازگار هستند. اسید هیالورونیک یکی از اجزای اصلی این ژل ها است که به فرآیند کلاژن سازی پوست کمک می کند. این ماده به مرور زمان تجزیه شده و جذب پوست می شود.

آیا تزریق ژل عوارض دائمی دارد؟
اگر تزریق در یک کلینیک معتبر انجام شود، پس از مدت کوتاهی عوارض برطرف می شود. بنابراین این تزریق عوارض دائمی ندارد. عوارض شدید معمولاً به دلیل عدم تخصص کافی، استفاده از ژل های نامرغوب و عدم توجه به نکات بهداشتی است.

زمان تزریق چقدر است؟
این عمل به طور متوسط ​​نیم ساعت طول می کشد. اما در برخی موارد، عمل ممکن است تا یک ساعت طول بکشد. اما این عمل یک ساعت بیشتر طول نمی کشد و زمان زیادی برای انجام آن از شما نخواهد گرفت.

 

http://darichesalamat.ir/



:: بازدید از این مطلب : 204
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 12 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

قبل از هر چیز اگر تصمیم دارید شارژر یا کابل اصلی سامسونگ را از فروشگاه اینترنتی سفارش دهید، پیشنهاد می کنیم از معتبر بودن عرضه کننده ای که قصد خرید از آن را دارید اطمینان حاصل کنید و دارای سیاست بازپرداخت (گارانتی تعویض) باشد.

به این ترتیب پس از اینکه متوجه تقلبی بودن شارژر یا کابل شارژ خود شدید می توانید آن را برگردانید.

دلایل عدم استفاده از کابل یا شارژر تقلبی سامسونگ:
آسیب باتری یا گوشی
آتش سوزی الکتریکی
آسیب کابل به دلیل استانداردهای کیفیت پایین
کابل ها ممکن است شکننده تر باشند و در داخل دستگاه شما شکسته شوند
کابل ها ممکن است بیش از حد گرم شوند و باعث آتش سوزی شوند
کابل های تقلبی ممکن است به خوبی در آداپتور یا تلفن قرار نگیرند.
عدم امکان همگام سازی دستگاه با کامپیوتر و ...
چگونه شارژر اصلی سامسونگ را از تقلبی تشخیص دهیم
در اینجا 10 تفاوت قابل توجه بین شارژرها و کابل های USB فرعی وجود دارد که می تواند به شما در تشخیص اصل یا تقلبی بودن شارژر سامسونگ کمک کند.

1- تفاوت در نوشته ها
متوجه خواهید شد که حرف A روی شارژر تقلبی ضخیم تر از اصل است. در واقع لوگوی سامسونگ روی شارژر در تمام حرفه هایش ضخامت یکسانی دارد و این حرف در این دو سر متفاوت است.

تفاوت شارژر اصلی و تقلبی سامسونگ

2- مشخصات شارژر تقلبی سامسونگ با اصل متفاوت است
اگر در بیشتر مواقع عبارت «ساخت چین» یا «A +» را روی پشت شارژر چاپ شده، بدانید که این یک کپی است نه اصل.

تفاوت مشخصات شارژر تقلبی سامسونگ با اصل

آرم UL در پشت شارژر باید در ردیف پایین سمت چپ شارژر نوشته شود و دور تا دور آن را یک دایره احاطه کرده باشد.

UL مخفف Underwriters Laboratories، یک سازمان امنیتی است که وظیفه دارد استانداردهای ایمنی را برای تمام فناوری های بازار حفظ کند.

اگر شارژر شما آن را ندارد از این لوگو استفاده نکنید.

تفاوت لوگوی UL در شارژر سامسونگ و اورجینال

3- تفاوت در کیفیت ساخت
شارژرهای واقعی کیفیت ساخت خوبی دارند و بادوام هستند، در حالی که شارژرهای تقلبی از پلاستیک ارزان قیمت ساخته شده اند.

اگر قسمت بالایی و لبه های شارژر اصلی را با شارژر تقلبی مقایسه کنید متوجه می شوید که گوشه ها و منحنی های شارژر تقلبی ناهموار و دارای پلاستیک اضافی است در حالی که شارژر اصلی لبه های صافی دارد.

کیفیت ساخت شارژر تقلبی سامسونگ با اصل متفاوت است

4. وزن شارژر
اگر هنگام خرید شارژر اصلی خود را بردارید، می توانید تفاوت بین شارژر و سامسونگ تقلبی را با ارزیابی وزن آنها تشخیص دهید.

به دلیل کیفیت ساخت بالاتر، شارژر تقلبی باید سبکتر از اصل باشد.

5. اتصالات شارژر
شارژر اصلی و تقلبی هر دو دارای یک اتصال یا اتصال در وسط سر هستند.

شارژر اصلی دارای اتصال صاف و صاف است در حالی که شارژر تقلبی دارای اتصال تیز و برجسته است. در تصویر بالا این ارتباط با فلش قرمز نشان داده شده است.

6. اسلات پورت USB
همانطور که قبلا ذکر شد، شیار پورت کانکتور USB در شارژر تقلبی دارای گوشه ها و لبه های خشن است، در حالی که شارژر اصلی دارای لبه های صاف با کیفیت ساخت نرم است.

7. سری شارژر
سر شارژرهای استاندارد اروپایی در شارژرهای اصلی دارای یک لایه پلاستیکی اضافی در انتهای زیرین ساختار سر شارژر برای افزایش دوام و مقاومت آن است، در حالی که در شارژرهای تقلبی متوجه خواهید شد که سر شارژر ساده و بدون ساختار مقاوم است.

تفاوت سری شارژر اصلی با فیک سامسونگ

9- گرم شدن بیش از حد شارژر
پیدا کردن یک شارژر تقلبی سامسونگ احتمالاً پس از 3-4 بار شارژ شدن با آن شناسایی می شود، متوجه خواهید شد که شارژر تقلبی هنگام شارژ بیشتر از شارژر اصلی داغ می شود.

9-اندازه گیری زمان شارژ
با اندازه گیری زمان شارژ نیز می توانید به تقلبی بودن شارژر پی ببرید.

شارژر تقلبی خیلی دیرتر از استاندارد سامسونگ طول می کشد تا گوشی شما تا 50 درصد شارژ شود. 10 دلیل برای کند شدن شارژ باتری اندروید و نحوه تعمیر آن

با مشاهده موارد فوق می توانید شارژر تقلبی سامسونگ را از اصل تشخیص دهید. در ادامه کابل شارژ تقلبی سامسونگ را از اصلی و تفاوت های آن تشخیص می دهیم.

تشخیص کابل شارژ تقلبی سامسونگ از تقلبی
کانکتور USB همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است، سطح پوسته رابط کابل USB اصلی دارای یک فرورفتگی کوچک است. پوسته فلزی کانکتور USB تقلبی دارای سطح صاف است.

کابل شارژ اصلی را از سامسونگ تقلبی و جعلی تشخیص دهید

در کابل Micro USB و USB متوجه خواهید شد که تفاوت قابل توجهی بین اندازه کانکتور micro USB کابل USB اصلی و کابل USB شارژر تقلبی سامسونگ وجود دارد.

کانکتور میکرو USB اصلی کوتاهتر و به بدنه شارژر نزدیکتر است، در حالی که کابل USB تقلبی دارای کانکتور میکرو USB بزرگتر و فضای بیشتری بین کانکتور و شارژر است.

 

منبع



:: بازدید از این مطلب : 207
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

اهمیت یک تخت و تشک با کیفیت خوب
تختخواب شما قسمت مهمی از زندگی شماست. ما یک سوم از زندگی خود را در خواب می گذرانیم ، 

بنابراین جای تعجب نیست که خوابیدن شما می تواند تأثیر زیادی در زندگی بیداری شما بگذارد. بنابراین تخت ها و تشک های ما در هر جنبه ای از چگونگی زندگی خود اصلی هستند.


اگر شب جایی مناسب برای استراحت سر خود ندارید ، می توانید روزهای خود را بیش از آنچه تصور می کنید تحت تأثیر قرار دهد.

این پست به روش های مختلفی می پردازد که یک تختخواب مناسب می تواند نه تنها خواب بلکه سلامت روحی و جسمی شما را نیز بهبود بخشد.
حافظه بهتر
انتخاب یک تختخواب با کیفیت برتر از تولیدکنندگان ماهر مانند هگان می تواند کیفیت خواب شما را در مقایسه با تختخواب های بی کیفیت به طور بی اندازه ای بهبود بخشد.

این سطح بهبود یافته استراحت می تواند تأثیر زیادی در نحوه یادگیری و نحوه ذخیره سازی خاطرات داشته باشد.
در حالی که بیشتر ما خواب را به عنوان یک فعالیت منفعل تصور می کنیم ، مغز ما در طول شب چیزی غیر فعال است. در حقیقت ، مغز ما فرایندی به نام تثبیت را انجام می دهد ،

فرآیندی که در آن مهارت ها و اطلاعات به مناطق کارآمدتر و دائمی مغز منتقل می شوند.در حالی که می خوابید ، به طور موثری آنچه را در طول روز آموخته اید تمرین می کنید.


خواب همچنین به شما کمک می کند تا ایده های جدید را ترکیب کنید ، زیرا اطلاعات در طول شب با هم جمع می شوند و با تجربیات جدید ترکیب می شوند تا مفاهیم کاملاً جدیدی ارائه دهند. به همین دلیل ، داشتن یک مقدار خواب راحت و آرام ، در یادگیری و آموزش از اهمیت بالاتری برخوردار است. سلامتی خود را بهبود ببخشید خواب از اجزای حیاتی سلامتی شماست. داشتن مقدار مناسب خواب مانع از بیماری کامل شما نخواهد شد ، اما اکنون تحقیقات کمبود خواب را به انواع اختلالات

مانند بیماری های قلبی ، حملات قلبی ، دیابت و چاقی مرتبط دانسته است. یک مطالعه نشان داد که درست پس از چهار روز از خواب مختل ، مشخص شد که افراد مورد آزمایش

سطح گلوکز خون دارند که آنها را به عنوان پیش دیابتی واجد شرایط می کند! از خواب خود غافل نشوید ، زیرا در نتیجه ممکن است سلامتی شما آسیب ببیند. کنترل وزن جای تعجب دارد که خوب خوابیدن در واقع می تواند به شما در کنترل وزن کمک کند. یک دلیل این امر رفتاری است. به عنوان مثال ، اگر بیش از حد خسته شده باشید ،

کمتر می توانید برای آهسته دویدن بروید یا یک شام سالم تر بپزید. دلیل دیگر این هورمون لپتین است که در هنگام کم خوابی کمتر در بدن توزیع می شود.

کمبود این هورمون در واقع شما را گرسنه تر می کند و به غذاهای پر چربی و کلسترول اشتیاق دارید.
استرس کمتر و خلاقیت بیشتر
آیا همه وقت خود را بدخلق می بینید و قادر به دسترسی به آن خلاقیت درونی نیستید؟
خوب ، ثابت شده است که داشتن یک خواب خوب به شما کمک می کند خوشبختی و توانایی تفکر خلاق شما افزایش یابد. بیشتر بزرگسالان حدود 7 تا 8 ساعت و مطالعه نیاز دارند

 

 

 

 

 

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 281
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

 

شرایط و قوانین استفاده از سرویس‌ها و خدمات فروشگاه اینترنتی مای فون

شرایط خرید از سایت https://myphone.ir/  به شرح زیر می باشد.

مشتری گرامی؛ لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات و برنامه‌‏های کاربردی فروشگاه اینترنتی مای فون به دقت ملاحظه فرمایید.
ورود کاربران به وب‏‌سایت فروشگاه اینترنتی مای فون هنگام استفاده از پروفایل شخصی، طرح‏‌های تشویقی، ویدئوهای رسانه تصویری فروشگاه اینترنتی مای فون و سایر خدمات ارائه شده توسط فروشگاه اینترنتی مای فون به معنای دانستن نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات فروشگاه اینترنتی مای فون، پذیرفتن شرایط و قوانین، آگاهی از آن­ها است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین فروشگاه اینترنتی مای فون از سوی کاربر است.
لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود.

قوانین عمومی

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های فروشگاه اینترنتی مای فون منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با خود می­باشد. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های فروشگاه اینترنتی مای فون تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روزرسانی خواهد شد و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمرتان از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

قیمت های درج شده با ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده می باشد.

درج کدملی خریدار در برگه صورتحساب خرید به منظور درج در برگه فاکتور و برگه ارسال مرسولات الزامی می باشد.
توجه مهم: ثبت سفارش و پرداخت نهایی سفارش به منزله قبول شرایط و قوانین و مقررات خرید از فروشگاه اینترنتی مای فون می باشد.

تعریف مشتری یا کاربر

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت‌نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات فروشگاه اینترنتی مای فون اقدام کند.
همچنین از آنجا که فروشگاه اینترنتی مای فون یک وب‌سایت خرده‌فروشی آنلاین است، طبق قانون تجارت الکترونیک، مشتری یا مصرف کننده هر شخصی است که به منظوری جز تجارت یا شغل حرفه‌ای به خرید کالا یا خدمات اقدام می‌کند.

تعریف فروشنده و شرایط کالاهای فروشندگان

محصولات ارایه شده در وب‌سایت، یا توسط فروشگاه اینترنتی مای فون از شرکت‌های معتبر و واردکنندگان رسمی و قانونی خریداری و عرضه می‌شود و یا برخی فروشندگان با فروشگاه اینترنتی مای فون همکاری می‌کنند و محصولات خود را به‌واسطه این فروشگاه اینترنتی، به صورت آنلاین به فروش می‌رسانند. منظور از کالای فروشندگان، گروه دوم است و فروشنده، شخصی حقیقی یا حقوقی است که محصول خود را در وب‌سایت فروشگاه اینترنتی مای فون عرضه کرده، به فروش می رساند. همچنین اعتبار فروشنده‌ها توسط فروشگاه اینترنتی مای فون بررسی و مدارک مورد نیاز از ایشان اخذ می‌شود.

– مسئولیت‌های مربوط به کیفیت، قیمت، محتوا، شرایط و همچنین خدمات پس از فروش محصول بر عهده فروشندگان است.

– فاکتور کالاهایی که توسط فروشندگان در سایت عرضه می‌شود، در صورت درخواست خریدار توسط فروشنده ارسال می‌شود.

– خریداران حداکثر تا ۲روز بعد از ثبت سفارش و قطعی شدن آن، فرصت دارند درخواست ارسال فاکتور را ثبت کنند.

– سفارش‌هایی که دارای حداقل یک کالا از فروشندگان باشند و تا ساعت هر روز کاری نهایی شوند، حداقل ۱روز کاری بعد (طبق زمان تحویل اعلام‌شده در سایت) در تهران و شهرستان‌ها، ارسال خواهند شد.

– ۱روز کاری فاصله زمانی تحویل برای کالاهای فروشندگان، به معنای این است که در صورت خرید کالای فروشندگان، شروع پردازش سفارش حداکثر ۱روز پس از زمان سفارش‌گذاری در فروشگاه اینترنتی مای فون است.

– منظور از ۱روز کاری، زمان آماده‌سازی و ارسال کالا به انبار فروشگاه اینترنتی مای فون توسط فروشنده است، که امکان دارد این زمان بسته به نوع کالا تغییر یابد.

– در صورت بروز تاخیر در پردازش سفارش شما، این موضوع از طریق پیامک به شما اطلاع رسانی شده و فروشگاه اینترنتی مای فون تلاش خواهد کرد محصولو یا محصولات مورد نظر شما را ظرف ۲۴ساعت تامین کند، درصورت عدم تامین کالا بعد از ۲۴ ساعت، اقلام در انتظار تامین سفارش شما به صورت سیستمی لغو خواهد شد.

– در شرایط خاص مثل فروش شگفت‌انگیز، احتمال لغو شدن سفارش مربوط به محصولات فروشندگان به دلایلی مانند اتمام موجودی کالا وجود دارد و فروشگاه اینترنتی مای فون مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش را متوقف کند.

– در صورتی‌که فروشگاه اینترنتی مای فون، تخفیف به شرط خرید تا سقف خاصی را اعلام کرد (Discount Voucher)، میزان خرید از کالاهای فروشندگان محاسبه نشده و این کالاها مشمول استفاده از این تخفیف‌ها نمی‌شوند.

– نحوه برگشت از فروش کالاهای فروشندگان طبق رویه فروشگاه اینترنتی مای فون است، با این تفاوت که فروشنده مسئولیت هرگونه عدم مطابقت را به عهده می‌گیرد.

– به کالاهای فروشندگان تخفیف سازمانی تعلق نمی‌گیرد.

– خدمات پس ‌از‌ فروش فروشگاه اینترنتی مای فون تنها درصورتی درخواست مشتری مبنی بر بازگرداندن کالای فروشندگان را می‌پذیرد که لیبل بارکد نارنجی رنگ که روی کالا نصب شده است، جدا نشده باشد.

-باتوجه حساسیت کالاهای مای فون، هزینه بسته بندی امن به صورت مجزا از هزینه اداره پست روی سفارشات مشتریان محاسبه می شود



:: بازدید از این مطلب : 307
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 آذر 1399 | نظرات ()